När det känns som mörkast kommer solen :)

2010-11-18 ღ 21:56:08
Heej!
Sitter o kollar på Kenza o Tyra show nu, så kul o se på. Häromdagen kändes allt lite trögt.. det var blandat med dåligt väder, oro inför studier nästa termin, ingen bostad ännu, ekonomi mm. Det är väl så nu i november när det är mörkt mest hela tiden, snön har fortfarande inte infunnit sig och det är en lugn tid på jobbet oxå.. Men.. när det känns som tyngst de e då solen dyker upp :)

I dagarna fick jag reda på att jag kanske har fått ett rum i en korridor i Uppsala :D Ett rum att hyra i andrahand av en vän jag lärde känna i Paris, så det känns supergött :D. Jag ska till Uppsala på lördag för att hälsa på Terese och täntek då passa på att kolla in rummet(lägenheten) om det funkar för den boende. Så det känns jättehärligt med en ljuspunkt. Dessutom blir det julpyssel och ledighet i helgen och nu är det bara 2 vckor kvar till sol och värme med skrutt oxå. Får nog ta o sluta klaga över småskit. Förresten var ja nere och körde core puls ikväll och det får mig verkligen att känna mig gladare och starkare, underbart!
Nu blir det godnatt för imorn ska det lagas matlådor o så ska ja följa med Tina till stan en snabbis. Senare blir det julpysselshopping med lillasyster. :)
Återkommer snart med uppdatering om boende.. och svar om vasr jag kommer in :)
KRAMAR

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback