Önskelista...

2010-11-23 ღ 20:53:14
Jaa...då var det snart jul igen, tjoho! Å jag är ledig på julafton, jiiiho! Klappar ska handlas, det ska pyntas o fixas.. Jag har redan inhandlat 2 julklappar och gjort julkort :) Nu är det bara snön som saknas. Vill ha en riktigt vit jul som förra året.
Här kommer då årets önskelista :)
- En extern hårddisk på 500 gb. (perfekt för att lagra alla foton o videos på)
- Parfymen Chloé
- Presentkort på bokhandeln (så jag kan inhandla lite block, pennor, ordbok mmm inför studierna)
- Presentkort på stadium(så jag kan köpa lite nya träningskläder)
- Snyggt påslakanset
- Ett badlakan
- Ansiktsbehandling
- Upplevelser
Sen finns det alltid småsaker man inte tänker på att man behöver, sånt e oxå välkommet :)
Nä, nu blir det inga mer blogg idag.
Kram

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback