bok, körning o trevli helg

2010-10-03 ღ 21:34:25
Sitter nu i sängen och skriver lite på min "bok". Det var ett tag sedan nu som jag skrev på den. Det känns skönt på något sätt att skriva om resan, som att gå igenom allt igen och samtidigt lägga det bakom sig, men ha det dokumenterat liksom.
Helgen har varit bra iaf.. i fredags blev det bio med M. Vi såg Hämnden med Persbrandt. Riktigt bra film måste jag säga. Rörande. Eftersom jag jobbade tidigt lördag så blev det hemgång därefter. Igår hade vi en härlig kväll tillsammans jag o M. Lite shopping i Sickla o sedan indisk middag hemma o så lägger ni till lite dålig humör, låga skämt, en kall näsa, en konsti tunga å två övermätta tjockisar, så har ni våran kväll :D Helt ok med andra ord. Ne men msyig iaf..
Idag blev det en bra dag på jobbet... tills en kund kom och förstörde den helt.. jaa.. alla kunder är bra kunder, men ibland så vet jag inte. Det finns några få som inte riktigt kan bete sig kan jag tycka.. men sånna finns det överallt.
Som tur var jobbade jag med Emelie som var så snäll o tog min stängning, TACK!
Ikväll hra jag kört lillebror till stan, duktig!! :D å mamma kände sig nstan avslappnad i bilen, woho! på g på g på g!
Nu ska ja skriva lite till o kolla resa...Puss!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback