höstmys!

2010-10-14 ღ 14:28:26
Tack för att du tittade in Kicki. Kul att se!
Imorse steg jag upp med tuppen för att ta mig till Haninge och sedan köra bil till Farsta(onödigt?) Nejda! Bilkörning är aldrig onödigt för mig. Övnin övning övning. Det är precis det jag behöver.. för att jag ska känna mig säker, tro på mig själv och klara detta galant. Idag satte jag fickparkering, check! Nu är det bara putsa putsa putsa till nästa lektion. Jag stat kvar på skolan och körde teori ens tund, det gick hyffsat. Nu kör jag igenom boken en sista gång innan det är dags. maxlast, tjänstevikt, totalvikt, döda vinkeln, polismans tecken, reservdäck, varningstriangel, dåligt väglag...ojojoj så mycket det finns att lära inom denna värld, men in ska det o stanna ska det oxå. :)
Nu ska jag packa väskan, ladda kameran och ge mig iväg in till stan där Emelie och jag ska fota hösten. Sen blir det middag hos M.
Lägger upp 2 otroliga höstbilder på min älskling på avenue de Paris 2008, love.
'Puss so long!

1 Kommentarer
· emmaid

sv: Hahaha, det är faktiskt gula BARR ;)

2010-10-14 @ 17:09:50
URL: http://idjut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback