Taggad till tusen!

2010-10-12 ღ 22:16:12
Nu ni e teori och förarprov bokat!! Woho! Eller Hjääälp! Eller nåt i den stilen.. När?? undrar ni säkert då.. Det berättar jag inte för någon.. så det lär ju märkas med tiden. Nu är det bara plugg plugg, körning, plugg plugg som gäller fram tills dagarna då det gäller.
Imorn blir det träning och jobb. Sedan är det faktiskt ledighet som gäller torsdag till lördag. Det ska bli jätteskönt.
Mysmysmysmys.
Nu sovdags! Imorn ska det inte försovas som jag lyckades med idag...suck! Som tur var kom Lisa och hämtade mig så jag hann köra iaf :)
Natti!

2 Kommentarer
· Kicki

Hej vännen, lycka till med körkortet. Kram

2010-10-13 @ 09:16:54
· Sandra

jag tror på dig sweetie!! <3

saknar dig något otroligt!

2010-10-17 @ 21:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback