Teori avklarad!

2010-10-24 ღ 20:54:36
Bloggen!! Jag klarade teorin i fredags, sådan lättnad! Jag var sjukt nervös innan jag skulle skriva. Satt där och bara tittade på klockan tills det var dags att gå in och sätta sig framför datorn och skriva historia :D. Efter ca 20 min... 70e frågan och sedan.. RÄTTA. nästa sekund: Godkänd 57/65. TJOHO! Superduperdag. Ett leende stort som få fick klä mina läppar denna fredag. Nu är det bara det värsta kvar, nämligen uppkörning i veckan.
Iiiiiih! Håll alla tummar.
Har för övrigt haft en superhärlig helg. Lite jobb, midda hos Murre o Tina o dom små, fladdermus med Marcus, hahahaha. Sen hade vi tacomiddag med jobbtjejjorna hos Sanna igår, mycket trevligt!! Vaknade imorse till ett par fina ögon, som fortfarande blundade, sov så djupt. Men jag kunde inte låta bli att pussa på det fina ansiktet, killa den mjuka ryggen, dra med min hand över den småkralliga;) armen... åååh, härliga start på dagen. Idag har jag kört en hel del med mamma, i regnet! Fick även en annorlunda upplevelse då ett rådjur var på väg ut framför mig, men som tur var vände det in i skogen igen och min fart var inte alltför hög. Tack o lov!
Tog sedan med bror ner till gymmet, härligt. :)
PUSS!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback