en härlig helg

2010-09-13 ღ 09:39:29
God morgon allihop!

Jag har sovit gott.. Det har varit en sjutk bra helg. Lördagen tillbringade jag med familjen. Kollade på Linos fotbollsmatch på förmiddagen o sen bars det av på Toy story 3 med alla syskonen :) Å pinsamma storesyrran började ju självklart gråta i slutet, men vadå?? Det var ju sorgligt när Andy skulle till Universitetet och verklgien skulle lämna ifrån sig alla favorit leksaker.. jaja :P

Sen blev det "Utgång" eller fika :P med Manda, sjukt mysigt. Söndagen utnyttjade jag väl. 2 timmar körning med mamma, kändes för första gången som att jag körde rätt sjävständigt, men några fel blev det. Vid halv fem gick jag och Camilla till Sats för att köra spinning+core, Grymt härligt. Kvällen avslutades med en middag med Marcus o final i basket:P Turkiet - USA. Hejade faktiskt på Turkiet men Grattis USA!

Nu blir det en stunds plugg på körskolan o sen jobb. Snart är det dags att söka utbildning...

PUSS

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback