God morgon!

2010-09-10 ღ 08:55:35
Här sitter jag och äter en god frukost o spanar lite på nätet. Igår hade jag en jättebra dag. Jag körde på morgonen och satt sedan o pluggade en stund innan jag skulle träffa Amanda. Vi gick på stan, fikade, hon köpte träningskläder o så så drog vi till gymmet o köärde boxningspass - första gången för mig, sjukt jobbigt men riktigt kul! Det gör jag gärna om. Men handskarna luktade verkligen förjävligt. usch.

När jag kom hem till Marcus sen hade han gjort Naanbröd, så det blev lite indiskt innan sängen. Helbra dag!!

Nu ser jag fram emot en ledig helg med lite bio, utgång o en sönda med Marcus. :) Men idag ska det jobbas och innan det täntek jag åka till trafikskolan o köra teori.

Puss puss!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback