Jeanskampanj!

2010-09-02 ღ 10:20:31
Tjoho!
Nu har jag precis duschat och ska snart fixa iordning mig för att åka iväg till jobbet. Gick ner till gymmet imorse och körde 1 timme styrka + cross. Riktigt skönt. Corepulsen igår var riktigt bra. Jag gick med Amanda. Det känns jättebra att komma igång med träningen nu även om jag har sprungit hela våren så är det skönt med lite mer styrka.

Idag blir det en spännande dag på jobbet. Vi startar vår stora jeanskampanj på Name it. Det innebär att du kan lämna in dina gamla barnjeans till oss(oavsett märke!) och få 25 % på ett par nya hos oss :) . Det bästa är att så många jeans vi samlar in i hela Sverige, så många jeans skänker vi sedan till barnhem i östeuropa. Grymt va? Så hem och rensa garderoberna nu så ses vi i butik.
KRAM

1 Kommentarer
· Jessica

Hej Therese!



Du minns nog inte mig nu, var ett tag sedan jag ställde frågor om Au pair i Frankrike. Ville bara säga att jag kom till Frankrike i Söndags och har haft det toppen hittills. Ska läsa franska i Versailles, tänkte på dig då! För visst var det där du var som Au pair? Hoppas allt är bra med dig. / Kram Jessica.

2010-09-02 @ 18:49:36
URL: http://jessicakindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback