Dan före dan...

2011-08-19 ღ 09:41:18
Hej bloggen! Godmorgon!

Jag an som vanligt inte sova ut ordentligt när jag är ledig utan vaknade vid nio.. Idag ska jag träffa Camilla och sedan ska jag packa det sista. Ikväll blir det fredagsmys med Marcus och imorn förmiddag åker jagtillbaka till Uppsala. Det ska bli väldigt kul att komma tillbaka och träffa alla. Ser fram emot insparksveckorna och hoppas att det löser sig nu med legitiomationsproblemet.. jag tappade ju min plånbok och fick inte tillbaka den =( Så igår fick jag ta med mig mamma till Polisen för att fixa ett nytt pass. Så snart kan jag bevisa vem jag är igen :D

Det ska bli skoj att fixa ordning i nya rummet och göra fint. Ha en superdag! Håller tummarna för syrran idag som har fotbollscup. Duktiga tjej, det kommer gå jättebra.

KRAM

 

Camilla åker även hon till studentlivet för att ge sig på lärarutbildningen, lycka till!

 

 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback