Kärt återseende...

2011-08-25 ღ 08:38:39
Hej kära bloggen!

Igår var en härlig dag med sol i Uppsala så jag Anna och Britta sågs på stan o tog en fika. Sedan blev det tacokväll i bästa korren(ja, jag bor där ibland) :P. Vi satt o pratade till klockan var nästan ett.. sedan kom jag på att jag skulle upp tidigt idag för o baka citronkaka och laga mat till min franska familj. Ja, ni kanske minns att kag var au pair ett år i Paris 2008-09? Den familjen kommer idag och hälsar på mig i Uppsala. Det ska bli så kul o se dem igen. Jag hoppas verkligen att min lilla söta kommer ihåg mig... och att JAG kommer ihå någon franska :P. NÄ nu blir det bak o städ.


En räka? Javisst! Den goaste av dem alla.




Å ikväll blir det inspark, nu kör vi lärarna!

1 Kommentarer
· FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

I'm looking fabulous as usual.. med ringar runt ögonen som mäter ner till fötterna.. trots att det är så jädrans tidigt enligt klockan, är det ens lagligt att gå upp såhär dags?

2011-08-25 @ 09:31:13
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback