Premiär!

2011-08-22 ღ 21:48:38
fFörst och främst vill jag tacka Andrej för att han hjälpte mig med alla kartonger idag i ösregnet. Grymt snällt. Nu är det bara den himla hyllan kvar, sen ska jag till IKEA :D Blev en hel del fix idag, ringde lite samtal o fixade adressändringspapper, å så skulle jag till Polisen och hämta ut passet som var klart, men då jag skulle hämta ut det fick jag höra att jag log på fotot och att det var ogilitigt, så efter en cykeltur i regnet fick jag ta ett nytt "jättefint" passfoto :P Så hoppas på att passet e kalrt imorn.

Sen blev det självklart lite häng med Emilia i kära korren. Hihi... ja vet, svårt o slita sig..

Nu täntke jag titta på kära Filip o Fredrik som startar sitt nya program idag. Ska bli kul, de e så härliga.




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback