Sjörövarfabbe!

2011-08-26 ღ 00:10:01
Hoj hoj!

Hej bloggen... sjukt trött nu efter en underbar men tröttsam dag. E helt slut i huvudet. Det var hur mysigt som helst att ha franska familjen här, Alice sprang rakt in i famnen på mig så fort vi sågs vid stora torget o skrek : ma Thereeeeeeese! Vilken känsla. Vi lekte, kramades, sjöng o skojade precis som vilken dag som helst för 2 år sedan... kärlek! Å hon ba: ja sen när du har pluggat klart kan du ju bli au pair igen :D Älskar denna ungen. Vi åt llunch hos mig, kollad epå foton o promenerade i Uppsala.

Kvällen tillbringade jag med galna pirater o sjukt mcyket sköna nya människor. Imorn blir de till att leta piratkläder o tagga för utgång. Nu låååång natt, Natti!

Mamma! ring mig imorn igen runt 11 kanske? Pussss (bilder kommer)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback