Uppsala.

2011-08-21 ღ 23:05:26
Hej bloggen!

Nu är jag tillbaka i Uppsala :) Jag har träffat Emilia idag och det kändes jättekul. Sedan träffade vi den nya tjejen som ska bo i rummet där jag bodde och hon verkade jättetrevlig. Emilia hjälpte mig att få över en kartong och jag har några kartonger kvar i korren att flytta över. Så det är lite tomt i rummet ännu men snart så :) Vill få upplite saker på väggarna och verkligen göra det mysigt. Snart ska ni få se. Juste, Mikael var över till mig igår o åt sen middag o myste. Sen hade vi en mysdag idag på stan o sen åkte han hem igen. Tack lillebror för att du finns!



Nu ska jag snart hoppa i säng, men först ska ja kolla lite vad Ikea har att erbjuda till mitt rum för att det ska bli som jag vill :)

God natt. Kram

2 Kommentarer
· mamma

Jag är så glad att ni har varandra/puss mamma

2011-08-22 @ 21:32:10
· mamma

Jag är så glad att ni har varandra/susanne

2011-08-22 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback