Jul 2011...

2011-12-28 ღ 12:21:13
Hej alla goa vänner!

Jag sitter här i sängen och myser... har precis ätit frukost med syrran. Julen har varit skön, mat, godis o nära o kära.  Igår hoppade jag in och jobbade på Cubus med Sanna, det var skojigt. Alltid bra med lite extra cash, speciellt nu när jag köpt mig en systemkamera :D Sedan blev det en sävng till Tina med familj, för att del aut julklappar och mysa. Det var jätteskoj att få se dem igen. Idag blir det chill o sedan mysa med Manda ikväll. Har kört en del bil också :D Känns asbra.

Imorgon ska jag fika med Dahlin, ska bli jättemysigt. Syns bara att inte hela Blåsen-gänget är på plats, men vi har ju våra skolböcker iaf :P



Dan före dan..







Pusss!!




1 Kommentarer
· michaela

Så fiina alla var :D och väldigt fin julisgranis!!!

LOVE TO YOU!!

2012-01-02 @ 19:07:53
URL: http://michameela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback