Behövlig julklapp!

2011-12-06 ღ 16:14:45
Hejsan hoppsan :) (lillebror) :D

Jag kom på nu när jag städade.. att en fåtölj/stol att hänga kläder på(eller sitta i de få tillfällen den är tillgänglig) skulle vara en underbar julklapp. Så det kan vi lägga till på listan... och något som vore superbra är också ett presentkort på Triumph(underkläder). En bra grej är även en stekpanna(lite djupare med lock i tyflon från Åhléns).

Nu sk aja fortsätta tvätta o fixa, för snart ska ja mysa me Emilia.

Ching!!

3 Kommentarer
· Kicki

Hej vännen stekpanna heter teflon inte tyflon...Hi Hi Hi... Kram på dig..

2011-12-09 @ 15:01:07
· t

okej, bra där :) Jag var lite osäker på det. Hoppas allt e fint! Kul att du läser här.

2011-12-10 @ 09:36:47
· Tess

okej, bra där :) Jag var lite osäker på det. Hoppas allt e fint! Kul att du läser här.

2011-12-10 @ 09:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback