Julbord.

2011-12-20 ღ 23:16:19
Hejsan !!

Idag har jag hängt med tjejerna i skolan och filat på vårt arbete som ska redovisas på torsdag, hoppas det går bra nu. Sedan har vi haft julbord och julkappsspel här hos mig, så himla myysigt. Jag fick god Belgisk choklad, perfekt :). Sedan har jag pysslat och fixat lite. Nu blir det packa o fixa imorgon, öva på redovisningen o så. Har även täntk hinna med ett träningspass o en lunch.

Nu är det inte många dagar kvar till julafton, ska bli skön att åka hem och träffa alla kära vänner därhemma. Å alla barnen :)




Några bilder från Sara i fredags. Kameran vill inte connecta med datorn så jag kan inte lägga in dagens bilder..=(



Puss och godnatt!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback