Surprise för E.E.

2011-12-18 ღ 10:03:57
God morgon bloggen. Egentligen borde jag sova, med tanke på att jag inte somnade förrän 4...typ. Men näe, upp o hoppa, typiskt. Så fort man itne behöver gå upp så är man hur pigg som helst :). Måste berätta om igår. Jag åkte ju hem till Emelie Ering som varit i USA ett helt år, för att överraska henne med hennes familj och vänner/släkt. Det var helt fantastiskt kul att få se henne igen och hennes chockade blick går inte att beskriva, tårar och många skratt förgyllde kvällen. Vi fick så himla mycket gott att äta att jag är förvånad att jag kunde ta mig till bussen senare på kvällen :). Tack Emelie o din familj för att jag fick komma, å tack för den fina parfymen från Victoria's secret :), den luktar himmelskt. Jag blev riktigt berörd av allt Emelie berättade, om sitt år, allt hon varit med om, bildspelet vi fick se, alla låtar... Jag blev så sjukt sugen på att åka iväg någonstans utanför Europa, kan jag erkänna. Underbart att du gjorde det :).











Nämnde jag att hon var grym på att fota?


Nu åkte preis min roomie hem för julen, så nu är jag ensam här till på torsdag då jag åker hem till Sthlm för lite julmys. Nu sista dagarna ska jag mysa med vänner och bara vara(eller ja, lite plugg och redovisning oxå).



Kramar

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback