Tack Siri!

2011-12-15 ღ 22:33:52
Hej hopp!

Igår hade vi en mycket trevlig dag hos Sara, som bestod av massor med plugg som faktiskt gick riktigt bra. Vi blev nästan klara med tematiska arbetet med så det var skönt. Sedan åt vi scones o myste som vanligt :). Michaela sov sedan hos mig så fick sällskap under natten :) För lite tuttar e ju aldri fel... ;) Sedan blev det en stund i skolan idag och efter det åkte jag hem till Siri för att hämta en spegel som hon ville skänka till mig då hon snart ska flytta. Jag fick även en jättefin tunika, en pass, lite galgar o annat smått. Tack så hemstk mycket Siri! Kommer att sakna dig när du flyttar, nu när vi börjat umgås en hel del. Men det ska vi fixa så vi gör iaf.

Ikväll hasr jag tränat, lagat god mat(mixade ihop någon ny slags pytt i panna med köttfärs o potatis o tacokrydda) :D. Sedan har ja slagit in julklappar o fixat lite här hemma. Imorgon är det tänkt att vi ska ut o svänga vå höfterna på Värmlands en sista gång innan julen, så det ska bli underbart skoj! Men först har vi vår kära Katt Ture att redovisa om imorn bitti. Nu är det inte många dagar kvar till jul... så snön!!! Hitta hit nu, för en vit ju vill jag ha.

God natt!

1 Kommentarer
· M

Lite tuttar är aldrig fel ;)

2011-12-16 @ 17:43:24
URL: http://michamela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback