Myskväll med Emilia

2011-02-09 ღ 22:17:47
Hej hej!
Kom hem igen till Uppsala idag, kändes skönt på ett sätt men tomt på ett annat. Härligt o komma hem efter att ha varit hemma, men skumt. Det blev iaf en helmysig eftermiddag med Emilia(så himla glad att ja har denna underbara korre - granne). Vi började med att sitta på golvet med posten i famnen i korridoren o bara prata, sen kom vi ju såklart på att vi skulle tömma vårt förråd. Rensade en del, kastade o gick ner i källaren med resten. I källaren hittade vi en del som vi kunde dra nytta av men det e en annan historia, haha.
Efter vi lagat o ätit middag med sällskap av Niklas så blev det filmkväll med pop corn o avslagen coca cola(man tager det man hittar i kylen). Filmen vi såg var Bröderna Karlsson..å en sak kan jag säga å de é att jag inte ser den igen. Det får räcka. Nu blir det god natt eftersom jag ska upp tidigt imorn för o träna innan Ålands - kryssningen med Emilia o killarna. Yeeey!
Såhär såg det ut när jag pluggade hemma vid Marcus köksbord :)

Nu sitter plakaten på väggen här :) Hoppas det ska ge något.
GOD NATT!
Pusss!

1 Kommentarer
· Anette

Dom där plakaten kommer nog att komma till användning. Ambisiöst från början ska det va. Får man kanske kopiera dom. Kanske du kan ta kort på dom o maila mig :) bara en undran.

Kram....

2011-02-09 @ 23:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback