Söderuuuuut!

2011-02-22 ღ 23:40:14
Jag kom hem för en stund sen från Flogasta. Ja o Johanna va på en förfest hos Jonas Holger o några vänner till honom, riktigt trevligt. Men det blev ingen utgång för oss idag, alldeles för kallt ute! Nu ska ja packa o greja o sen hoppa i säng. Imorn har ja en föreläsning o sen drar ja ner till Sandra i Malmö :D Kommer hem söndag. Helt spontant, jag vet, men ska bli superskojigt. Blir till att läsa massa på tåget dit och hem å så förbereda min muntliga, men det löser sig!
Ta hand om Uppsala nu så ses vi snart!
Saknar Marcus massor massor även idag. <3
PUSSSS

1 Kommentarer
· Christine

Tack :) Ja vi kämpar på som sagt. Allt går om kärleken är stark!

Hoppas du får det fint här i Malmö. Jag hade gärna träffats men jobbar tyvärr hela helgen. Resten av tiden måste gå till plugg :(



Kram!

2011-02-23 @ 22:50:21
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback