Tillbaka till studentlivet.

2011-02-21 ღ 21:43:21
Heej! Nu är jag tillbaka i Uppsala efter en härlig helg hemma i Stockholm. Mamma blev riktigt glad över allt i lördags. Tårtan, vänner, familj, presenterna å mitt lilla tal. Kunde inte blivit bättre sa hon, så det känns himla bra. Å så mycke blommor hon fick, precis vad hon e värd. Sen blev de ett restaurangbesök igår med god mat :) Sedan myste jag massa med Marcus oxå i helgen, så hääärligt. Det blev fika hos hans syster, spel o kladdkaka, musiksnack, film o massa mys. Saknar redan.. Men hur mycket man än saknar det där hemma så är det mys att vara tillbaka. På första seminariet idag på nya kursen fick vi veta att det är tre examinationer denna kurs o den första på måndag morgon, Jippi! Vi ska ha en muntlig del då vi ska berätta något för en grupp i 5 min... så nu e de bara börja spåna.. funderar även på utgång imorn.. men det är om jag tränar imorn innan skolan, för det ska jag bara göra. Idag blev det ingen träning, hade ingen motivation alls. Däremot blev det crepes till middag o vanliga pannkakor med smör o socker till dessert, mums.

Hihi, imorse fick jag ett MMS av Marcus där jag ligger o sover med armen om den stora nallebjörnen.. han hade lagt den på sin sida när han gick upp...hehe. Söta..
God natt!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback