VFU

2011-02-28 ღ 18:29:43
Heeej!
Jag var ju i Malmö i helgen och hälsade på Sandra och träffade även Nathalie. Det var härligt. Kul o se hur det ser ut där Sandra bor. Det blev shopping, lite sightseeing o massa mys.
Idag fick vi reda på våra VFU - platser. VFU betyder då verksamhetsförlagd utbildning. Så nästa vecka gäller det, en vecka ute i riktiga arbetslivet :P. Jag fick en grundskola F - 5 ganska nära där jag bor. Det ska bli intressant att se hur de arbetar och hur det fungerar på den skolan med både, lärande, samtal mellan elever och lärare, upplägg och eventuella teman på skolan.
Men nu ska jag läsa en bok och sedan öva inför berättandeexaminationen imorgon. Jag var förresten förbi Emilia nyss o fick lite kläder hon tröttnat på(vuxit ur) :P. Toppen! Tackar!
Pusss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback