Bra där Tess.

2011-01-11 ღ 09:22:06
God morgon!

Här sitter jag i en av Ms t-shirtar o äter avocade-mackor o dricker o´boy. Igår kväll så ringde det på min telefon och det var en tjej från lärarprogrammet på Uppsala universitet som ringer runt till alla nya studenter för att informera lite och välkomna. Det var tur. För hon berättade att introduktionsdagen som jag trott är på fredag, är redan på TORSDAG. Så jag fick bums boka om min tågbiljett(köpa en ny) så jag åker imorn istället. Fick oxå en del information om utbildningen och kurslitteratur o så. Tydligen har vi en kortare inspark eftersom det är vårtermin nu. Men hela helgen blir det kick off med lära känna - lekar. wiiie :) Nu på förmiddagen ska jag skriva ut litteratur-listor, antagningsbesked o sådär. Sen blir det jobb på Name it och ikväll ska vi alla name it - tjejjor ses på ollan en sista gång innan ja drar, ska bli jätteskoj. Det blir Sanna, jag, Malin, Linnea, Tina, Stina å så kanske Maria o Annika.  :)

Imorn när jag kommer till Uppsala vore det nog bra om jag handlar hem lite mat, tandborste, kryddor, tvättmedel o allt sånt där som man behöver köpa från scratch liksom. Sen ska ja fixa i mitt nya rum :) Wiiie va skojigt!

För ja ska börja skolan = )

KRAM

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback