God morgon!

2011-01-12 ღ 08:12:19

Tjenare bloggen!

Nu sitter jag här med min havregrynsgröt o väntar på att Amanda ska dyka upp för ett kort besök innan jag drar till Farsta för att hämta det sista och sedan åka mot upp-tåget. Igår kväll blev det en härlig stund på O'learys med Name it - tjejjorna. Riktigt kul o se alla igen.

Hela morgonen har jag o M legat o myst.. gillar att han snoozar en timme för att sedan hoppa upp ur sängen o skynda sig iväg, hihi. Kommer sakna de nu... men vi ses nog snart igen. Imorn börjar skolan för sjutton! Ikväll blir de handla, packa upp, checka in korren å så hur jag tar mig till Blåsenhus där vi ska hålla till imorn.

Ses snart i Uppsala!

KRAM


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback