Härlig dag!

2011-01-05 ღ 23:02:48

Tjenare!

Imorse började jag dagen med att försova mig =D TJOHO! Hoppade i kläderna o begav mig hem från Marcus. Väl hemma var det bra att duscha, äta frulle för att sen åka med familjen till Flemingsbergshallen där Lino skulle spela cup. De var riktigt duktiga, 2 avjodrda matcher och en vunnen. Så imorn blir det A-slutspel. Hoppas på guld :D




Till höger i blått, målmedveten till tusen.
Grattis till första målet idag Lino!



Sen åkte jag till stan för att möta upp min vän Camilla. Vi köpte hem lite goda delikatesser, öppnade en flaska vin, satt i varsin fåtölj o pratade om allt mellan himmel o jord, rensade tankarna lite. Myysigt.






En riktigt härlig dag.

Imorn blir det en hemma - dag. Jag ska passa på o tvätta, städa, packa, träna en stund å så. Sen kommer M hit på middag. Mamma ska laga indiskt, mums!

God natt!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback