Mitt frysfack!

2011-01-24 ღ 21:36:13
Haha, hej bloggen!

Har precis duschat efter träningen. Det blev inte riktigt som planerat :P Jag o Emilia gick till Sats å körde cykel å sen skulle Niklas joina oss på core men nej, han körde shape istället men träning fick vi iaf =D Sen blev de till att slåss om spisplattorna här hemma när alla skulle laga mat men de gick rätt bra iaf.. Blev en långmidda me tjejjorna, mysigt. Massa snack om allt möjligt, skönt o snacka av sig. Sen blev de äntligen en genomgång av frysfacken.. men inte var de lätt inte. Alla vill ju ha så många som möjligt å självklart dom facken under kylen, men jag fick 2 fack ute i stora frysen i hallen så ja e nöjd =D Haha. Åh va ja älskar mina korridors - vänner även om dom bråkar om frysfacken som små barn. :p Deras rätta sida ;)

Vi har även spekulerat på datum för middagen eftersom det blev en del missförstånd om fredag. Hm. Får se hur de blir men tror de blir en stor korre fest den 12e feb. Ska bli himla skojigt. Jo, juste. Jag å Johanna skulle ju plugga idag efter seminariet men så blev det inte. Vi åt o satt omös flera timmar i min soffa, Suck. Men mysigt va rä, Älgen o ja =D Så detta relaterade ju i att jag måste sätta mig nu. Nu blir de en stund med läsning. Imorn har vi en föreläsning på 4 timmar. Men innan de ska ja försöka tvätta en del. Jaa, det var väl dagens.

Pusss på er!

1 Kommentarer
· mamma

Puss på dig också/sköt om dig, tänker på dig mycket och ofta ska du veta.

2011-01-25 @ 08:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback