no motivation.

2011-01-31 ღ 22:21:33
Hej! Hoppas allt e fint med er! Här har vi haft en lugn helg.. I fredags gick ju jag o Emilia till Orvars för en god midda o sedan utgång, men de blev ju mest vandring ute i kylan :P Sedan va de ju korridor - snack o skratt halva natten =D I lördags blev de åter några timmar på biblioteket för min del där jag läste hela Liedmans bok. Sedan blev de en mysig middag här med Frida, Johanna o Joakim.
Jag o Johanna dissade utgång på Norrlands o satt hemma o myste iställe. Igår va de sönda.. Jag å Emilia tog våra ryggsäckar o vandrade bort till Willy's för storhandling. Nu har ja massa kryddor o mat :) Jippi! Vi avslutade med träning, fika me Jwan som fyllde år å så solsidan :)
Emilia kände för o stå i pappersinsamlingen idag :)
Idag hade vi en föreläsning om jämställdhet o genus.. mycke intressant ämne, men pluggandet resten av dagen blev inte som planerat. Imorn blir de helfart innan träningspasset.
Lite bilder från skolan
Johanna utanför Blåsenhus.
Jag utanför skolan idag :)
Hoppas jag har lite mer motivation imorron. Nu blir de krya ner under täcket med genus - boken :P
Puss o sov gott!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback