Rörmokare..

2011-01-14 ღ 10:30:12
God morgon!

Har precis haft besök av rörmokaren som skulle kolla läget på ett rör som läcker i badrummet. Sedan berättade jag att det oxå var stopp i badkaret.. han tyckte förstås att jag borde ha fixat det själv men han visade mig så att ja kan göra det nästa gång ;) hehe. Så nu är det mycket bättre. Håller på o städar undan, försöker få till rätta på alla saker som jag ännu inte hittat plats för. Snart ska ja ut till bussen för att ta mig till Domkyrkan o möta upp tjejjerna från igår. Kårfika o recce-mottagning står på schemat!

Kram

1 Kommentarer
· Camilla

Hej! Vad kul att läsa om allt! Låter som att du har det riktigt bra! Blir nästan själv lite sugen:) snart kommer ja:) hoppas det I alla fall. Saknar dig! Puss

2011-01-14 @ 13:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback