Skolstart.

2011-01-13 ღ 08:32:58
God morgon!

Jag sov jättegott i min nya säng, lite kallt bara, men Ms filt kom bra till pass iaf :) Nu har jag precis varit ute i köket o fixat gröt och jag mötte då min granne Jwan som berättade at hon också pluggade till lärare och att hon precis läst mina kurser så jag kunde få massa böcker av henne, toppen! Hon verkar jättesnäll men hon ska flytta några portar bort snart, tråkigt men kul att ha någon här i närheten iaf :) Hon berättade även att bussen till stan går här utanför så ja slipper gå första dagen :)

Nu ska jag fixa det sista innan jag går ut o letar upp bussen ;)

KRAM KRAM

1 Kommentarer
· mamma

Kul,det kommer att gå jättebra för dig det känner jag på mig/puss puss mamma

2011-01-13 @ 10:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback