Tack 2010, välkommen 2011.

2011-01-01 ღ 13:21:58

Gott nytt år allihop! Hoppas att ni haft ett härligt nyår. Nu tänkte jag dra lite som hänt under året, har blivit lite av en vana liksom...

Januari 2010..började på söder. En härlig vår med Sandra i vår söderlya med en himla massa snö, skridskoåkning, sushi å en hel del träning. Jag började springa flera dagar i veckan vid årstaviken, underbara plats. Kom igång riktigt bra med träningen, samtidigt somdet var massa jobb, körkortsträning och olycklig kärlek. I mars åkte jag på en weekend till Paris med lillasyster. Vi bodde hos familjen och gick på Disneyland. Sommaren kom till Stockholm.. jag drog till Götet och gick på Greenday med Joanna, sjukt bra!

Jag blev även gudmor för andra gången i mitt liv. Denna gång till lilla Cornelia. Kärleken infann sig och vi hittade tillbaka till varann, jag och M. Vi fattade vårt otroligt kloka beslut och det är jag otroligt glad över. Härliga stunder vid havet, sol och bad. Jag och tjejerna drog till Gotland och hade en underbar weekend med sol, bad, fest och cykeltur! mot slutet av sommaren drog jag och resväskan ner till Norrköping för att intesivköra. resultatet blev inte som planerat men kul hade jag och det blev även ett besök på Kolmården med Älsklingen.

När jag kom hem bestämde jag mig för att Körkortet skulle tas, till varje pris.. och ett pris blev det ju men 27e september vid halv 9 - tiden hade jag beviset i handen, körkortet var mitt!

Jag och M började planera en resa och den 5e december drog vi till Egypten, en resa jag sent kommer att glömma, mycklet krångel men till slut blev den perfekt. Jag sökte in till Universitet och bestämde mig för plugg till våren. den 11e december får jag beskedet, antagen till Svenska och matematik för tidigare åldrar, Uppsala universitet. Den 17e börjas det.

Ett riktigt lyckat år, en underbar jul med familj och pojkvän och jag ser fram emot ett nytt år med studentliv, nya upplevelser, nya människor och nya utmaningar.

Välkommen 2011!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback