Trötter...

2011-01-17 ღ 23:02:18
Hej hopp!

Jag sitter här med Kalle på telefon som försöker få min himla dator fixad...verkar nästan omöjligt.. snälla håll tummarna nu att den blir som den ska. Idag var vi på introduktion och alla lärare presenterade de 4 kurserna vi kommer läsa denna termin. det känns både spännande och nervöst. Jag ska gå till biblioteket med Johanna imorn för att kolla lite böcker. Hoppas jag hittar de vi måste ha till nästa vecka iaf. Skulle kännas skönt. Sen tror jag Boken om pedagogerna ska köpas av Jwan. Imorn blir de skola mellan 13 och 17. Sedan städning hära.

Nu ska jag lägga mig och sova till häftet "studehandledning"....


God natt. Saknar er därhemma, speciellt Skrutt.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback