Berättande examination

2011-03-01 ღ 14:29:42
Hej hopp!
Har varit i skolan och haft berättande examination nu och det gick jättebra. Alla var så nervösa men sedan när man väl står där uppe o ska köra sin berättelse så går det oftast bra :) Jag berättade om Knox.. som jag ofta läste för Alice när jag bodde i Versailles. Det är en tysk bok som kom då när de skapade museumet Le vaisseau. Gillar den boken jättemycket, för den handlar om en liten flicka som är blind men som lever ett väldigt aktivt och lekfullt liv ändå.
Nu till något tristare:P Jag måste tillbax till skolan för o läsa en bok till imorn. Jippi! Men sen blir det träning o så filmkväll med Emilia. Vi ska se Bernard och Bianca i Australien =D
Förresten, mötte precis tjejen som flyttat in i Jwans gamla rum, det blev en tjej :P. Hon verkar jättesöt o pluggar oxå till lärare.
Ha de så bra så hörs vi senare!


CHING!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback