Debut som fröken Therese.

2011-03-07 ღ 20:50:58
Idag var det första dagen ute i skolan :) Jag fick en 1:a. Så mysiga, söta, busiga, högljudda, spralliga ungar. Jag fick lära mig hur en talgoxe ser ut, att älgen e Sveriges största däggdjur och att det beror på olika sätt att ta in kunskap som gör att man är olika smart(förklaring av en unge på 7 år) :)-
Imorn ska jag hålla min första egna lektion.. om Hundar. Sedan blir det lärarkonferens. På onsdag ska ja va med på musik lektionen å på torsdag blir det högläsning, naturskola(undervisning utomhus hela förmiddagen) å så idrott :) Yeeey!
Fröken Therese. Jag fick rita göra massa guldstjärnor i matteböcker ida  :)

Jag och Emilia blev väldigt sugna på chokladbollar. Å tack vare Gabriella som hade lämnat kvar en påse kokos gick önskan i uppfyllelse :)

1 Kommentarer
· mamma

Kul att det går så bra! Vilken fin blus eller vad det heter nu/puss mamma

2011-03-09 @ 08:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback