God morgon!

2011-03-31 ღ 08:06:06
God morgon allihop! Hoppas ni mår bra :) Jag e trött, men annars är allt bra. Johanna ringde igår o mådde inte alls bra så de blev inge Orvars, utan det blev en mysi hemmakväll med Emilia :) Jag lagade massa biffar o gräddsås, mums! Sen drog vi till Ica.. haha vi stod o kollade i 10 - kronorslådan i kanske en kvart.. haha, hittade såå mycke konstigt där.. Men iaf så köpte vi hem lite frusna bär o gjorde en smulpaj o tittade på Snövit, myyyys!
När Emilia bakar paj....
spiller hon ibland när hon ska va cool...
smör ska de va...
å bääär!

Hehe, Niklas har diskat matlådor =D
Ugglor e temat!
Tittar på Sveriges mästerkock medann pajengräddas..
En titt i  vår kära kyl :)
Första raden uppifrån är Kahns.
Andra hyllan är Niklas
Tredje har vi Emilia
Fjärde e min hylla å den sista har Ellen.
Puss på er! Nu ska jag äta frukost o plugga innan seminariet

2 Kommentarer
· SANNA

SV: Okej! :) jag kollar på tv och svarar på lite kommentarer ;) Är allt bra med dig? :)



Kram

2011-04-02 @ 22:35:49
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
· Christine

Ja det får du göra :) Hur är allt med dig då? Jobb? Skola?



Kram!

2011-04-04 @ 16:46:26
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback