Härlig helg.

2011-03-21 ღ 21:29:17
Hej hej!
Jag har haft en underbar helg nere i Växjö hos Emelie. Det blev goda middagar, disneyfilm, långpromenader, shopping, partykvällar med hennes härliga vänner o så en mys/skönhetskväll med hårslingning o ansiktsmask :) Myyys. Kunde inte haft de bättre. Nu är jag hemma igen i min söta korridor. Jag o Emilia gick o handlade mat när ja kom hem igår o sen såg vi på Askungen :). Idag blev de seminarium i skolan med vännerna.. sen träning o matlagning.
Nu tittar jag på "En unge i minuten" som är väldigt spännande. Sen blir det att börja lite på PM å fortsättning imorn. Får se om ja hinner me träning imorn. Beror på om ja kör hårt imorn bitti.
Hoppas allt e fint! Jag lägger snart in bilder från helgen. PUSSS

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback