Hemma igen.

2011-03-27 ღ 19:27:03
Nu har jag äntligen skrivit klart mitt PM och ska snart skicka in det. Jag har varit hemma i helgen. Jag hade sån tur i torsdags för Marcus hade ett bud att köra till Uppsala, så jag blev hämtad :) Sedan på fredagen blev det mys med Sandra på stan o på lördagen stort kalas för Nella som fyller 1 på tisdag. Det var jättekul. Massa barn, fina tårtor o fullt ös. Å hon v aju sås öt i sin fina princessklänning :)
Sandra och jag vid Medis.

Födelsedagsbarnet :) Sötnöt.
En av de fina tårtorna (även om ja inte gillar tårta så måste ja säga att de ser fantastiskt gott ut)
Dett akort är fatastiskt! Nella är så nyfiken på tårtan, medan mamma o storebror njuter av att se henne utforska :) Hihi, sötnosar!
Nella fick ett princesstält, Marcus försöker få ihop alla pinnar inne i tältet och Nella e nyfiken. (ja, det är lite skumt att Marcus har skor inomhus, men han skulle töja ut Murres nya skor så det var därför)
Gudmor o princessan!
Puss!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback