Promemoria.

2011-03-22 ღ 22:33:32
Hej hej!
Nu sitter jag här och har strukturerar upp mitt PM litegrann iaf, så nu känns det bättre. Nu har jag lite mer kollpå vilken litteratur jag ska använda och vad jag ska rikta in mig på. Imorn blir en hel pluggdag iaf. Det var ett underbart väder här i Uppis idag med strålande sol.. Jag gick i tunna byxor, t-shirt o skinnjacka... å så min härliga halsduk, energi! Sen blev de crosstraining med Emilia ikväll å sen har ja garvat så tårarna spruta oxå.. så lite extra muskler dära :P Nä men ja vet inte om det var min trötthet eller om Emilias skämt är sjukt bra.
Haha, juste. Jag har suttit o skrivit på mitt PM nu ju... å de e tack vare Emilia. Hon har nämligen förbjudit mig att beträda Facebook innan jag skrivit klart min PM, helt rätt! Facebook e så beroendeframkallande men egentligen sitter ja o gör inte ett skit. Så ja e gla nu, får se hur länge ja kan hålla mig :)
Nu ska ja hoppa i säng(ska nog itne hoppa med tanke på att benen inte är tipp topp) Haha. Dåligt skämt, jag vet.
God natt! Hoppas på en massa PM - energi när ja vaknar imorron!
Puss Natti

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback