Blåsen!

2011-05-12 ღ 18:50:31
Hej bloggen!

Det har varit en strålande dag även idag. Imorse åkte jag till skolan och vi fick en himla massa info inför nästa vecka då vi har praktik igen. Vi ska göra en del uppgifter som ska redovisas veckan efter. Men innan det ska en bok läsas klart o så måste jag förbereda o skriva ut en del. Vi är lediga imorn men jag ska åka till skolan på förmiddagen för att läsa o fixa med lite grejer. För en stund sedan var jag ute o sprang nästan 7 km, riktigt underbart va re! Träffade på en liten söt pojke på vägen också som va jätteglad :) Nu har jag ätit och tänker bara chilla framför tv:n o äta glass med färsk ananas :)



Här är jag utanför min skola Blåsenhus :)



Trevli kväll!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback