Hej sköna maj!

2011-05-01 ღ 22:04:23
Hej! Hoppas ni alla haft en fin valborg. Vi hade det riktigt kul igår. Valborg i Uppsala var en riktig upplevelse. Lyckad från morgon till natt... Amanda och Camilla verkade riktigt nöjda med sin tripp hit iaf :)

Morgonen började i Economicumparken... Kära Emmy gjorde mig sällskap :)




Sen var det dags att gå o hämta två Stockholmare...
Vi var inte de enda som vallfärdade till Eco-parken..



Vi slog oss ner i smeten på min vita filt...



Sen kom Charlie... och Emilia från korren :)



Vi hittade varann med hjälp av tröjan...

 

Sen gick vi hem för att ladda batterierna.. grilldags hos Togge!

...eller juste! Jag glömde o visa hur det såg ut efter ett tag..

 

 

Så... tillbaka till grillningen..det var en aning kallt(skitkallt).. ja juste. Vi byggde en grill. Jo..ölburken började smälta lite men vafan..

 

 

Och dagen avslutades med fest hos Togge o grabbarna i klassen.. riktigt kul!

Sndrej, Alex o Amanda in action!  Kung, kung, kung i baren!

 

 

Juste.. sen när vi kom hem så skulle vi ju fälla ut bäddsoffan, vilket tog ca 30 min? Haha, händiga? Javisst!

 

Tack för en jättehärlig Valborg! Nu laddar jag om för sista kursen denna termin och några mysiga veckor i Uppsala innan jag åker hem för sommar i Stockholm.

 

Det blev en härlig lugn dag med Emilia ida. Handlade på Willys som vanligt på söndagar :) Sen blev de matlagnign o städning.. Nu hopp i säng. Puss!

 

 

 

Tack å hej!






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback