Önskelista.

2011-11-08 ღ 09:33:02
God morgon bloggen!!

Jagsitter här med lite frukost, ska snart ge mig iväg på cykeln till skolan. i går till 15 idag. Sedans tår träning och tvätt på schemat. Jag har haft en härlig helg med Emilia eftersom hon sov här hela helgen. Det var mysigt. Det blev mycke tv o slapp, även en festkväll med piraterna hann jag med :). Riktigt kul. Nu sitter jag här och längtar lite till julen, snö, julhandling, familjen, julbak mm. På fredag åker jag ner till Linköpingoch hälsar på Camilla, det ska bli skojigt. Sedan kommer Emelie och hälsar på mig nästa torsdag och vi ska sedan gå på 30 x 2 års fest i Stockholm. Ska bli skojigt det med.

Förresten, har skrivit en liten önskelista iaf... Lite sånt som behövs..

Smyckehållare( sånt där träd eller hand lr nåt)
Vita lakan 120...
Ett beiget/vitt överkast
Disneyfilmer!
Svarta hederliga fotoalbum från Åhléns.
Stora blockljus i fina färger.
Presentkort hos Triumph(underkläder)
Boken "Avig Maria"
Dvd: Dyngkåt och hur helig som helst


Pusss!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback