Där ett kapitel slutar tar ett annat vid...

2011-09-14 ღ 21:32:25


Hösten smyger sig på med härliga färger och en himmel i mörkare blå.
Studentlivet leker med böcker och partaj i långa rader.
Till middag tager man vad man haver.
Jag ser tillbaka på åren som gått
med alla härliga stunder vi fått.
Men där ett kapitel slutar tar ett annat vid..
Blickar framåt mot Uppsala och Blåsenhus.
En tid med nya studier, nya vänner o en himla massa bus.
Fortfarande en plats i hjärtat du kommer ha,
men känner att detta kommer att bli bra.





Några bilder från förra hösten :)


Detta dök upp när jag tog ett långt bad idag. Idag hasr jag varit i skolan hela dan, haft lektion och arbetat med redovisningen vi ska ha på måndag. Jätteskoj, så kul att det är så många man känner nu i skolan och efter nollningen är det ju ännu fler :). Sedan skaffade jag en prova på - vecka på Campus så tog ett träningspass där oxå. Härligt! Sedan blev det hemlagad linssoppa o nu tänkta jag snart sova. Det blir nog träning imorn med.

Puss så länge!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback