Lärare!

2011-09-09 ღ 08:29:21
Hej bloggen!

Vet att jag har varit sjukt dålig på att uppdatera. Det har varit mycket att fixa med både i skolan och runtomkring. Vi har mycket lektioner nu och idag har vi första examinationen i grupp. Dessutom  har jag fått ett extrajobb hos en söt familj som barnvakt. Jag börjar i veckan. På lördag avslutas nollningen/insparken med middag som innebär att alla grupper ska visa spex som vi förberett så det ska bli skoj. Men nu måste ja göra iordning mig för skolan. Förresten, ja trivs bra med lägenheten, har fått det jättefint nu. Lägger in kort snart :)

Kram

 

Vi hade lektion häromdagen då vi fick para ihop de tio kamraterna o spela spel. haha

 

...o läsa sagor :)

 


1 Kommentarer
· michaela

Mohaha :D Det var en rolig lektion! HOPPAS verkligen att vi får sånna igen... eller?? :O <3

2011-09-13 @ 22:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback