Le Gasque!

2011-09-24 ღ 10:21:26
God morgon allihop!

Det blev en underbar dag i Huvudstaden igår. Superväder o vi gick på stan men blev inge shopping. Sedan for vi hem till John för o fira Elin lite innan vi skulle in o se Maggio på Grönan. Vi kom dock väldigt sent vilket ledde till att vi inte kom in, så kan det gå. Det blev en härlig kväll på Snaps på medis och sedan skulle jag, Johanna o Elias tillbaka till Uppis. När vi kommer till tåget och ska köpa biljetter så va kön sjukt lång så vi var tvungna o hoppa på tåget iaf o var beredda på skyhöga kostnader för våra biljetter, men nej, tåget åker inte... I 20 min står vi på perrongen men vi vågade itne sprigna ut o köpa biljetter, dock kom det aldrig nån kontrollant så det blev 53 kr t&r till Sthlm :) Helt okej tycker jag!

Nu är det lördag och jag ska alldeles strax fixa naglar o gå till systemet. Sedan blir det några timmar matteplugg innan jag ska göra mig fin o gå till Julia på förfest. Sedan drar vi alla pirater till Gasquen för middag o dans på Göteborgs nation. Hoppas det blir en bra kväll..


Puss!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback