Upp och ner.

2011-09-19 ღ 11:50:54
God morgon! Idag sov jag ut ordentligt fast är fortfarande seg alltså. Jag har blivit förkyld nu också och regnet bara öser ner här, men idag är det internationella piratdagen så efter redovisningen blir det lite öl(cola för mig) med alla pirater på Orvars :) Ska bli mysigt. Helgen har varit lång och innehållsrik. I lördags åkte jag ju hem till Sthlm och gjorde något jag tänkt på länge. Det var absolut rätt val och livet går vidare. Men känns, gör det. Efter det träffade jag Manda iaf, så skoj :). Kvällen bjöd på kräftskiva hos mig med gamla korren o några till. Riktigt kul, men dock några snedsteg, haha. Punkt,

Igår va ja inte pigg men jobbade gjorde jag ändå. Mellan 3 o 6 var jag hos familjen o var barnvakt åt mina 2 sötnötter. Vi bygde med lego, sjöng i soffan, hoppade hage o läste om Laban, kunde inte haft det bättre. Å efter det hade Emilia lagat mumsig tacomiddag till oss med levande ljus i korren. Gullunge! Vi avslutade kvällen med impulsköp av brillor på statoil och sedan Pippi på de sju haven hos mej :D Hihi. Älskar oss.

Nu ska jag fixa mig iordning för ösregn o redovisning!

Ching!





Tack allihop !


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback