75 år!!

2012-08-25 ღ 10:46:39
Hej bloggen!! denna veckan har jag haft fullt upp med jobb och planering och fix inför dagens stora fest :). I torsdags jobbade jag sista dagen på förskolan och det blev hårt att säga hejdå, men jag kommer tillbaka en dag :)
 
Igår bakade jag pajer och jag och Emelie kte iväg och handlade all mat inför ikväll. Sedan satte vi upp partytält och fixade till det blev läggdags. Ikväll smäller det, 25 + 25 + 25... 75-årskalas! Det ska bli jättekul och vi ber till vädergudarna att vädret är med oss. Festen blir i tropiskt tema och det ska bli jätteskoj att träffa alla och en hel del dans blir det, det kan jag lova ;).
 
Nu ska jag fixa med det sista innan jag går iväg till Emelie och förbereder allt !!!
 
 
Här är lite bilder från min 25-årsdag.
 
Nu kör vi!!!
 
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback