Öppnar mitt hjärta igen.

2012-08-14 ღ 22:46:01
God kväll... Har precis kommit hem från mamma. Mikael körde hem mig efter en liten kvällstur i bilen :) Idag efter jobbet kom Kicki och Jenny hem till oss och vi åt middag och pratade massa skit, lika kul som vanligt :D. Jag hade en jättebra dag på jobbet idag med :) Mysiga barn, buggdans, mini-röris mm... får så mycket energi av de små.
 
Igår såg vi Batman-filmen och ja, den var riktigt bra, skön rulle. Trevlig kväll mmen sent blev det... nu blir det nog sängen då jag tänkte dra ut och träna imorn innan jobbet. Sedan blir kvällen festplanering.
 
Idag känner jag mig glad, stolt över mig själv. Ibland känner man att man utvecklats på vissa områden och idag är en sådan dag. Det vi är med om gör oss till de vi är idag och gör oss starkare, glöm inte det.
 
 
God natt!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback