Öppnar mitt hjärta.

2012-08-11 ღ 08:24:14
God morgon bloggen. Det var länge sedan som jag verkligen skrev något i bloggen. Oftast blir det bara att jag lägger in lite bilder och kommenterar dessa. Detta gör jag dels för att jag inte känner att jag har tid att skriva men också för att jag inte har lust vissa dagar. Men nu känner jag att jag vill skriva litegrann.
 
Om 15 dagar packar jag ihop mina saker för att åter bege mig till sköna Uppsala för ännu en spännande och förväntansfull termin. Det ska bli riktigt skönt att komma hem till lägenheten igen och jag ser fram emot en mysig höst. Det ska bli jättekul att träffa alla underbara människor igenoch komma igång med träningen ordentligt...det ska faktiskt tillochmed bli kul att komma tillbaka till Blåsens korridorer och se vad för ny klass man får denna termin. 
 
Denna sommar är fortfarande inte slut.. Men den har varit lång och underbar. Jag har mått bra och varit med de männsikor som gör mig glad. Jag har sett nya och gamla platser som har inspirerat mig och gett mig energi och minnen för livet. Det är sådant jag växer av och som ger mig livslust, att upptäcka nya saker och platser. Jag har även fotat en hel del i sommar, första sommaren med min systemkamera vilket har varit jättekul och jag sr fram emot en höst med mycket fotofix med album och ramar. Min sommar startade med sköna vänner i Uppsala och kommer också avslutas med sköna vänner i Uppsala. Däremellan har jag jobbat och rest en hel del, plockat jordgubbar, besökt Liseberg, badat med sjöstjärnor och mycket mer. 
 
Jag jämför denna sommar med förra sommaren och känner att jag vekrligen har mått bra och njutit denna sommar, vilket jag fick för lite av förra sommaren. Ibland måste vissa band brytas, så är det bara. 
Jag är väldigt tacksam för alla underbra människor jag har omkring mig som har gjort min sommar. I höst väntar fallskärmshopp, studier, Paris, myskvällar framför Ensam mamma söker och ännu fler utekvällar på nationer med vänner, ser fram emot detta och hoppas på en fin höst.
 
Nu ska jag vänta på att huset vaknar till liv och sedan blir det tt fixa det jag behöver inför ikväll då det är partaj på schemat. Min andra halva Camilla fyller nämligen 25 imorgon vilket ska firas ikväll :)
 
Puss och kram eran Therese.
 
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback