Stora stjärnor på besök...

2012-08-08 ღ 21:32:51
Ja... Manchester United och Barcelona är ju på besök i Göteborg och spelar på fullsatt Ullevi ikväll och jag är inte alls avundsjuk på lillebror som är där och ser matchen...eller jo kanske lite :)
 
Idag har jag jobbat igen. Det blev jobb på storbarn idag men det var en relativt lugn dag med legobygge och konstmåleri :) Imorgon blir det en tidig morgon då jag börjar redan 06.45. Detta betyder dock att jag slutar tidigt med så det är superskönt. Det blir festplanering och presentfix efter jobbet samt träning. Snart bär det åter av till Uppsala och hem igen. Det ska bli skönt att komma in i vardagen igen faktiskt efter en skön sommar.. Jag har saknat mina barnvaktsbarn och mina vänner i Uppsala så det ska bli jättekul. Längtar lite till mikrosarna på Blåsen oxå ;)
 
 
 
 
Här kommer några bilder från jobbet idag :)
 
 
Nu ska jag fixa lite med låtlistan till festen. 
 
 
 
Puss!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback