Hej mitt vinterland!

2012-12-04 ღ 14:00:55

Hej hopp! Oj vad det snöar!! Nu har jag precis satt mig på bussen och är på väg hem. Igår hade jag ju barnen själv hela dagen och det gick jättebra. Idag höll jag i en lektion som handlade om barndomen förr och nu. Det var en väldigt bra lektion som jag känner mig mycket nöjd med. Vi utgick från Astrids barndom och eleverna fick även berätta vad de gör på sin fritid idag. Sista lektionen nu hade jag skälv då katta skulle till blåsen och prata om bedömning av mig. Det har varit en bra dag och jag hann även få klart fram och baksida till boken jag ska göra av deras berättelser. Hoppas de flesta blir klara nu på torsdag så vi får ihop den. Nu ska jag hem och planera för film + drama imorgon samt skriva en sida på arbetet till på fredag. Vid halv åtta blir det träning med Terese. Ska bli grymt!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback